• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
customer-journey
Creëer de ideale klantreis

Customer journey

De customer journey die een potentiële klant moet afleggen kan de verkoop van een product maken of breken. Door strategisch UX design in te zetten creëren wij de ideale klantreis voor uw doelgroep.

Customer journey mapping

De customer journey is de route die een klant aflegt voor er een product of dienst wordt aangeschaft. Bij customer journey mapping wordt deze klantreis in kaart gebracht door de stappen na te lopen die de klant maakt. Op deze manier kan de beleving van de klant geoptimaliseerd worden en zal dit leiden tot meer conversie.

Een prettige customer journey maken draagt bij aan het behalen van uw online bedrijfsdoelen. Daarom werken wij graag middels een voor u op maat gemaakte UX strategie. Hierin worden onder meer uw doelen omschreven en een doelgroepanalyse uitgevoerd. Aan de hand van het UX document ontwerpen wij een passend UX design voor uw website of online applicatie. Ook is dit document inzetbaar voor alle media waarmee uw bedrijf zich uit, zodat uw merkidentiteit altijd aansluit bij uw doelgroep.

UX strategie op maat

Wij creëren samen met u een UX strategie op maat die aansluit bij uw doelgroep en bedrijfsdoelen.
conversie-optimalisatie

Customer journey optimalisatie

Maak van prospects klanten door ze de ideale klantreis te laten maken. Wij brengen de (online) customer journey in kaart en kijken waar het beter kan.

Doelgroep bereiken

Bereik uw doelgroep en bedien de eindgebruiker van de online applicatie met de ideale User Experience.

Meer dan webdesign

Wij gaan verder dan het ontwerpen van een mooie webapplicatie en denken mee over hoe het juiste UX design kan bijdragen aan uw bedrijfsdoelen.

Betrokken samenwerking

Via werksessies maken we samen met u concrete plannen over hoe we uw bedrijfsdoelen gaan bereiken.

Duurzame partner

We denken graag met u mee over de toekomst en willen met u investeren in een succesvolle, langdurige samenwerking.

De customer journey van uw bedrijf optimaliseren?

Binnen één werkdag persoonlijk contact!
Overleg direct met Ivor
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

De ideale klantreis dankzij UX design

Dat de ideale klantreis bijdraagt aan meer verkoop of offerte aanvragen is u bekend. Maar hoe de customer journey geoptimaliseerd kan worden misschien nog niet. Bij internetbureau Antum ontwerpen wij online applicaties middels UX design. Onze customer journey experts stellen samen met u een UX strategie op die aansluit bij uw merkidentiteit en uw doelgroep. Hierdoor wordt het doel van uw website of applicatie helder in beeld gebracht en zal de klantreis logisch en doelgericht verlopen. We passen UX design toe bij het ontwikkelen van nieuwe applicaties, maar kunnen ook met u kijken naar de verbetering van de klantreis in bestaande applicaties.

customer-journey

Een internetbureau dat verder denkt dan webdesign

Het maken van een goede website is wat ons betreft meer dan alleen een mooi webdesign. Een goede website draagt bij aan uw bedrijfsdoelen. Daarom besteden wij onder meer veel aandacht aan strategie. Deze strategische aanpak passen wij ook toe bij het ontwikkelen van;

Bij de ontwikkeling van onze online projecten gaan wij vanzelfsprekend kritisch om met het veilig stellen van documenten en het beschermen van gegevens. Ook na oplevering van een project kunt u op ons blijven rekenen. Ons support team houdt zich voortdurend bezig met de doorontwikkeling van applicaties en is altijd te bereiken voor uw vragen.