logo Klantenportaal laten ontwikkelen | Internetbureau Antum

Klantenportaal laten ontwikkelen

Met een klantenportaal laat u klantprocessen efficiënter verlopen. Van het delen van informatie tot het faciliteren van een ticketsysteem, wij ontwikkelen klantsystemen waarbij veiligheid en klantbinding centraal staan.

Een klantenportaal laten maken

Wanneer u informatie wilt delen met een specifieke groep mensen, biedt een klantenportaal uitkomst. Voor een doelgericht klantenportaal creëren we een beveiligde omgeving waar een besloten groep toegang tot krijgt. Dit werkt ideaal om klantprocessen efficiënter en doeltreffend te laten verlopen.

Naast het creëren van uw klantenportaal op maat, leggen we koppelingen naar nagenoeg alle andere ERP-systemen, van financiële tot logistieke systemen. Iedere organisatie is immers uniek en we laten de implementatie van een klantenportaal naadloos aansluiten bij uw bedrijfsprocessen. Op deze wijze ontstaat geen dubbel werk en ondervindt u alleen maar gemak.

De communicatie binnen een klantenportaal is geheel op maat in te richten. We spelen dan ook altijd in op de behoeften van uw klanten die binnen het klantenportaal centraal staan. De inzet van een klantenportaal biedt veel voordelen.

Ontdek de voordelen van een klantenportaal voor uw organisatie!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Ivor Koen Online Strateeg

Bekijk onze cases

Meer werk bekijken
Meer werk bekijken

Kosten & tijd besparen

Handmatige processen op efficiënte en persoonlijke wijze automatiseren.

Continuïteit

Doorlopend onderhoud op het gebied van veiligheid en actieve support waarborgen de continuïteit van het portaal.

Klantenbinding

Creëer korte lijntjes met de klant en bied unieke service met een klantenportaal op maat.

Maatwerk klantenportaal

Uw unieke klantprocessen afgesteld op de wensen van u en uw klant.

Strategisch platform

Door de wensen van uw doelgroep te onderzoeken creëren we een strategisch ingericht platform die effectief bijdraagt aan de diensten die u levert.

De mogelijkheden van een klantenportaal

Een klantenportaal biedt nieuwe kansen in het communicatieproces met uw klant. We zetten een aantal mogelijkheden op rij:

  • Klantgericht communiceren over nieuwe producten en/of diensten
  • Eenvoudig aanbieden van documenten, zoals facturen en rapportages
  • Tonen van een productcatalogus
  • Efficiënt regelen van het bestelproces
  • Faciliteren van een ticketsysteem
  • Presenteren van handleidingen en veelgestelde vragen

Maatwerk gecombineerd met bewezen technieken

Wij leveren maatwerk op basis van de bewezen standaard. Iedere wens kan op maat ontwikkeld worden, maar wij vinden het niet nodig om het wiel opnieuw uit te vinden en u te laten opdraaien voor onnodige kosten. We gaan het proces gezamenlijk in. We onderzoeken de wensen van u én uw klant, bepalen samen een strategie en adviseren u graag in de technische mogelijkheden. Zo combineren we bewezen technieken met persoonlijk online maatwerk.