Zet een sterke beleving neer die past bij jouw gebruikers en merk. Ontwikkel binnen slechts enkele uren samen met collega’s en onze UX experts een goed doordachte strategie voor jouw (online) product.
Om ervoor te zorgen dat jouw website, webshop of portaal uiteindelijk ook goed aan gaat sluiten op jouw merkidentiteit richten zich een aantal vragen op de applicatie. Je kan hier b.v. aangeven welke doelen je wilt bereiken.
In een video call met onze UX expert ga je vervolgens brainstormen over jouw doelgroepen. Wij gaan achterhalen welke groepen mensen je allemaal wilt aanspreken. Hierbij bepalen wij ook, welke van deze groepen het meest belangrijk zijn voor jouw en je bedrijf.
Om jouw primaire doelgroepen beter te begrijpen, leven we ons helemaal in. We omschrijven iedere groep alsof deze een persoon is. Zo wordt het makkelijker om vanuit de gebruikers te denken en te achterhalen hoe wij een sterke beleving voor hen kunnen creëren.
Als we de doelgroep beter kennen gaan we een laag dieper en achterhalen wat de gebruikers van jouw digitale applicatie verwachten, waar ze blij van worden en waar ze juist tegen aan lopen. Zo krijgen we een goede indruk van de kernaspecten van jouw digitaal product en hebben we een sterke basis voor de ontwikkeling hiervan.
Door de workshop verkrijg je veel inzichten. Je hoeft hier zelf geen notities van te maken, dat doen wij wel. Antum maakt na de workshop van alle resultaten een handig overzicht en stuurt dit op als PDF document. Zo kan je altijd even doorheen bladeren en de inzichten gebruiken om keuzes goed aan te laten sluiten op jouw doelgroep en merk. Ook stelt onze UX expert design principes op. Dit zijn richtlijnen die passen bij jouw merk en doelgroep. Deze principes worden in een tweede video call aan je voorgesteld.
Ivor werkt al sinds 2013 als digitaal strateeg. Door zijn ervaring weet hij precies waar men bij stil moet staan voordat een digitaal product ontwikkeld wordt. Hij helpt om een strategie uit te werken en randvoorwaarden in kaart te brengen.
“Bij de UX Discovery Sessie zorg ik ervoor dat juist mogelijkheden worden ontdekt waar niet vaker bij is stilgestaan. Dit blijkt keer op keer een erg effectieve methode om tot interessante inzichten te komen.”
Sterke belevingen die passen bij de gebruiker en het merk, dat is waar Mo voor gaat. Als UX designer denkt hij mee over de strategie van (digitale) producten en werkt zij deze uit tot mooie, passende ontwerpen.
”Tijdens het gehele ontwerpproces staat de gebruiker centraal. Het is mijn taak om uit te zoeken wat de gebruiker het beste helpt bij het uitvoeren van zijn of haar taak. Door knelpunten in een vroeg fase te signaleren, kunnen we deze voor het ontwerpproces oplossen. Op deze manier wordt de applicatie alsmaar gebruiksvriendelijker.”
Zet een sterke beleving neer die past bij jouw gebruikers en merk. Ontwikkel binnen slechts enkele uren samen met collega’s en onze UX experts een goed doordachte strategie voor jouw (online) product.