UX sessie
Zet een sterke beleving neer die past bij jouw gebruikers en merk. Ontwikkel binnen een halve (leuke en interactieve) dag samen met jouw collega’s en onze UX experts een goed doordachte strategie voor jouw (online) product.
Van inzicht naar impact: verbeter je merk- en doelgroepuitingen
Maak kennis met onze interactieve UX-sessie!
Tijdens deze vier uur durende sessie werk je samen met jouw collega’s en onze ervaren UX-designers aan een interactieve brainstorm. Op een leuke en dynamische manier gaan we dieper in op essentiële onderdelen zoals merkidentiteit, merkdoelen, doelgroep, hun behoeftes, en de klantenreis. Waarom is dit zo belangrijk? Omdat er in veel organisaties een gebrek aan gedeelde focus is op wat écht belangrijk is voor het bedrijf en de doelgroep. Dit leidt vaak tot niet-uniforme communicatie en onnodige discussies bij grote interne projecten, zoals de ontwikkeling van een nieuwe website
Een unieke ervaring in onze speciaal ingerichte UX Base
De sessie vindt plaats in onze speciaal ingerichte UX Base, een inspirerende omgeving die ontworpen is om creatief denken en samenwerking te stimuleren. Hier brainstorm je samen met onze UX-designers over de belangrijkste aspecten van jouw merk en doelgroep. Dit zorgt ervoor dat alle neuzen binnen jouw organisatie dezelfde kant op staan, zodat je een sterke basis legt voor toekomstige projecten.
Van brainstorm tot concrete resultaten: jouw UX-rapport
Na afloop van de sessie ontvang je een overzichtelijk UX-rapport waarin alle bevindingen zijn samengevat. Dit rapport biedt helder inzicht in de merkidentiteit, doelen, doelgroep en klantenreis van jouw bedrijf. Daarnaast stellen onze UX-designers ‘Design Principles’ op: een set duidelijke, eenvoudig te volgen richtlijnen die samenvatten waar jouw merkuitingen aan moeten voldoen. Deze principes worden vaak op een prominente plek in het bedrijf geplaatst, zodat iedereen er regelmatig aan herinnerd wordt en consistent kan werken aan een uniforme merkuitstraling
Gaan we binnenkort met elkaar brainstormen over jouw merk en doelgroep?