Ons online support team zit altijd voor u klaar om vragen te beantwoorden. Doorlopend onderhoud zorgt ervoor dat uw applicatie of website altijd optimaal presteert.
De continue monitoring achter de schermen waarborgt de veiligheid en stabiliteit van onze online applicaties, websites en webshops. Zo worden updates en relevante plugins voortdurend beoordeeld en na zorgvuldig testen doorgevoerd. Doorlopende monitoring, geautomatiseerde controles en preventief getroffen maatregelen houden uw webapplicaties snel en veilig. Zaken als verdachte logins, geregistreerde kwetsbaarheden en andere mogelijke hindernissen worden dankzij de doorlopende monitoring tijdig gesignaleerd en direct opgelost door ons online support team.
Vanzelfsprekend verzorgen we ook de hosting ten gunste van het gebruiksgemak en de maximale snelheid van online applicaties. SSL-certificaten draaien standaard op onze websites mee en ondersteunen de veilige data versleuteling van informatie. Een andere geruststellende gedachte is dat uw bestanden altijd veilig gesteld zijn met back-ups naar externe servers in Nederland en onze lokale server.
Zijn er specifieke aandachtspunten voor de support van uw online applicatie? Dan worden deze opgenomen in de supportovereenkomst. Wij streven naar maatwerk in websites, applicaties en portalen, maar ook in de support die daarop volgt. In een persoonlijk gesprek bekijken we samen wat er voor u belangrijk is. Maatwerk afspraken over de frequentie van audits of pentesten, verkorte reactietijden en periodieke veiligheids- of performance scans behoren allemaal tot de mogelijkheden.
Betrokkenheid bij uw bedrijfsproces en persoonlijke begeleiding vinden we belangrijk. Onze supportmedewerkers staan daarom altijd voor u klaar. Meldingen met hoge prioriteit worden direct behandeld en bij kritische incidenten zijn we 24/7 bereikbaar. Ook bij toekomstige ontwikkelingen, bewegen we met u mee. Allerlei aanvullende werkzaamheden worden efficiënt gerealiseerd met ons strippenkaartsysteem.