logo Customer journey - Antum

Customer journey

De term ‘customer journey‘ staat voor de reis die jouw klant aflegt om tot de aankoop van jouw product of dienst te komen. Het werken met een customer journey ontwikkelt de klantbeleving in positieve zin!

Wat doen we voor jou?

De ideale klantreis dankzij UX-design

De customer journey die een potentiële klant moet afleggen kan de verkoop van een product maken of breken. Door strategisch UX design in te zetten creëren wij de ideale klantreis voor jouw doelgroep. Dat de ideale klantreis bijdraagt aan meer verkoop of offerte aanvragen is jou bekend. Maar hoe de customer journey geoptimaliseerd kan worden misschien nog niet. Bij Antum ontwerpen wij online applicaties middels UX design. Onze customer journey experts stellen samen met jou een UX strategie op die aansluit bij jouw merkidentiteit en doelgroep.

user centered design Customer journey experts
Webdevelopment Uniek webdesign
Resultaten meten Meer conversie behalen
CRO optimalisatie Meerwaarde bieden aan jouw klanten
CRO UX-strategie op maat
CRO optimalisatie Optimale prestatie van jouw website

De klantenreis van jouw doelgroep begint bij ons

Waarom de customer journey optimaliseren?

De customer journey is de route die een klant aflegt voor er een product of dienst wordt aangeschaft. Bij customer journey mapping wordt deze klantreis in kaart gebracht door de stappen na te lopen die de klant maakt. Op deze manier kan de beleving van de klant geoptimaliseerd worden en zal dit leiden tot meer conversie. Om dit te bereiken werken wij met userflows en wireframes.

Een prettige customer journey maken draagt bij aan het behalen van jouw online bedrijfsdoelen. Daarom werken wij graag middels een voor jouw op maat gemaakte UX strategie. Hierin worden onder meer jouw doelen omschreven en een doelgroepanalyse uitgevoerd. Aan de hand van het UX document ontwerpen wij een passend UX design voor jouw website of online applicatie. Ook is dit document inzetbaar voor alle media waarmee jouw bedrijf zich uit, zodat jouw merkidentiteit altijd aansluit bij de doelgroep.

UX-design sessie

Er wordt, door onze User Experience specialisten, een customer journey opgesteld aan de hand van jouw merkidentiteit en doelgroep. Hierdoor wordt het doel van jouw website of applicatie helder in beeld gebracht en zal de klantreis logisch en doelgericht verlopen. We passen UX design toe bij het ontwikkelen van nieuwe applicaties, maar kunnen ook met jou kijken naar de verbetering van de klantreis in bestaande applicaties.

Strategische aanpak

Het maken van een goede website is wat ons betreft meer dan alleen een mooi webdesign. Een goede website draagt bij aan jouw bedrijfsdoelen. Daarom besteden wij onder meer veel aandacht aan strategie. Deze strategische aanpak passen wij ook toe bij het ontwikkelen van;

Bij de ontwikkeling van onze online projecten gaan wij vanzelfsprekend kritisch om met het veilig stellen van documenten en het beschermen van gegevens. Ook na oplevering van een project kan je op ons blijven rekenen. Ons support team houdt zich voortdurend bezig met de doorontwikkeling van applicaties en is altijd te bereiken voor jouw vragen.

 

De customer journey van jouw bedrijf optimaliseren?

Binnen één werkdag persoonlijk contact!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Ivor Koen Digitaal strateeg

Bekijk onze cases

Meer werk bekijken
Meer werk bekijken