Wil je meer halen uit jouw klantrelaties? Een CRM systeem op maat biedt een centrale locatie voor het opslaan en strategisch inzetten van waardevolle klant- en prospectgegevens.
Een CRM systeem is software gebaseerd op de gelijknamige bedrijfsstrategie. Een maatwerk CRM systeem kan jouw bedrijf helpen in het opbouwen van waardevolle, individuele klantrelaties. Dit gebeurt door het opslaan van alle individuele klantgegevens in een overzichtelijke database die je gemakkelijk weer kunt raadplegen. Denk hierbij aan gevoerde telefoongesprekken, leads, vergaderingen en tal van andere informatie die je niet wilt kwijtraken. Door al deze waardevolle details in één systeem te bewaren zijn ze toegankelijk voor alle medewerkers en worden klantgerelateerde beslissingen onderbouwd door feiten. De klanttevredenheid stijgt en jouw winst verhoogd.
Een CRM systeem kan tevens functioneren als communicatiebron. Het delen van documenten, chatten en het integreren van jouw e-mail behoren allemaal tot de mogelijkheden.
Hoe jouw klantrelaties zijn opgebouwd en hoe je daarmee omgaat kan per bedrijf sterk verschillen. Er is niet één juiste manier van het onderhouden van klantrelaties. Een efficiënt CRM systeem vraagt daarom om maatwerk. Zo kunnen wij jouw bedrijfsstrategie verwerken in onze software.
"*" geeft vereiste velden aan
Bouw waardevolle, individuele klantrelaties op met een CRM systeem op maat. Haal meer uit jouw connecties.
Chatberichten onder medewerkers, geplande e-mails en andere communicatie verlopen veilig via een maatwerk CRM systeem.
Informatie wordt in één centrale omgeving gedeeld en is makkelijk bereikbaar voor klanten of medewerkers.
Handmatige processen worden op efficiënte en persoonlijke wijze geautomatiseerd. Dit bespaart tijd en kosten.
Koppelingen met e-mail, factuursoftware, voorraadbeheersystemen en andere integraties zijn eenvoudig voor je te realiseren.
Wij denken graag met je mee hoe jouw bedrijfsvoering tot zijn recht komt in een CRM systeem. Onze software is volledig afgestemd op jouw wensen.
Voor verschillende bedrijven is CRM de basis van hun bedrijfsvoering. Customer Relationship Management is een bedrijfsstrategie die erop gericht is om persoonlijke, waardevolle relatie met individuele klanten op te bouwen. Hiermee worden langetermijndoelen in de klantrelatie gerealiseerd. En wanneer je het goed aanpakt creëer je een duurzaam concurrentievoordeel ten opzichte van andere bedrijven. Niet de onderneming en het product, maar de wensen en behoeften van de individuele klant staan centraal. Het doel van deze bedrijfsstrategie is klanten langdurig aan een organisatie te binden. Dit doel kan op verschillende manieren worden bereikt. Over het algemeen gaat het om het structureel bewaren van informatie en hier weer slim op inspelen. Antum kan je daarbij helpen door overzicht te creëren in de details.