De producten van JANZEN brengen geuren van over de hele wereld in de Nederlandse huishoudens. Met een ruim assortiment, van huisparfums tot verzorgingsproducten, zorgen zij voor een ontspannen moment. Antum combineert design met functionele techniek in een nieuwe website.
De parfums van JANZEN hebben een eigen stijl, geïnspireerd door reislust. Dat gevoel vertaalt zich ook in het design van de woonaccessoires en verzorgingsproducten. Het assortiment van JANZEN straalt luxe en rust uit. Vanuit dit idee is ook de website ontworpen. DUTCHGRAPH is aan de slag gegaan met het ontwerp, Antum heeft dit ontwerp omgezet in functionele techniek. Een website die betrouwbaar is in zijn prestaties mét design dat past bij het bedrijf.
Voor de consument zijn de producten van JANZEN verkrijgbaar in luxe drogisterijen en verschillende webshops. Antum heeft voor Janzen een bestelportaal gecreëerd waar deze winkels hun assortiment kunnen aanvullen. De leveranciers bestellen hier niet alleen producten, maar ook aanverwante artikelen als promotie- en verpakkingsmateriaal. Waar dit bestelproces voorheen handmatig verliep, is dit nu volledig geautomatiseerd. De leverancier bestelt wat hij nodig heeft en het voorraadbeheer systeem van JANZEN wordt automatisch bijgewerkt.
Unit4 is een software systeem waar JANZEN de dagelijkse werkzaamheden in verricht. Van magazijnbeheer tot financiën, alles wordt gecommuniceerd in dit systeem. Om het bestelproces te vereenvoudigen was het daarom belangrijk dat er een koppeling werd gemaakt met de website. Zodra er een bestelling wordt gedaan, wordt deze informatie automatisch bijgewerkt in Unit4. En wanneer er wijzigingen in Unit4 zijn wordt dit gecommuniceerd naar Antum, zodat dit weer correct op de site vermeld wordt. Zo maakt Antum bedrijfsprocessen efficiënter met online automatisering.
Lees meer over waarom automatisering een waardevolle investering is
lees meer